b)Büyü(INT)Yapıları
"Int/Fire ya da Light/Spear": Bu yapı tahminen oyun içerisindeki en
yüksek hasar gücüne sahip yapıdır.Bu güç 30.seviyede açılan ateş veya
yıldırım saldırıları ile(fire and ligthning nuke) inanılmaz düzeylere
ulaşır.
"Int/Fire ya da Light/Sword": Mızrak kullanan versiyonuna nazaran biraz
daha düşük hasar verse de bu yapı da çok yüksek hasar gücüne
sahiptir.Yine belirteceğimiz üzere kalkan kullanımı avantajları vardır.
c)Melez Yapıları
"2 Int/1 Str": Level atladıkça gelen karakter puanlarından iki tanesini
int özelliğine, 1 tanesini str özelliğine verirler. Büyü güçleri, Güç
(Str) yapılarına göre daha fazladır; büyü(Int) yapılarına göre daha
zayıftır. Aynı şekilde güç özellikleri de Int yapılarına gmre daha
fazladır; fakat Str yapılarına göre daha zayıftır. Karakterin amacı
giysi, takı ve silahlarının artı puanlarından yararlanarak Büyü
dengesini %100'e çekmek ve olabilecek en yüksek güç dengesine sahip
olabilmektir.
"2 Str/1 Int": Level atladıkça gelen karakter puanlarından iki tanesini
str özelliğine, 1 tanesini int özelliğine verirler. Büyü güçleri, Güç
(Str) yapılarına göre daha fazladır; büyü(Int) yapılarına göre daha
zayıftır. Aynı şekilde güç özellikleri de Int yapılarına gmre daha
fazladır; fakat Str yapılarına göre daha zayıftır. Karakterin amacı
giysi, takı ve silahlarının artı puanlarından yararlanarak güç
dengesini %100'e çekmek ve olabilecek en yüksek büyü dengesine sahip
olabilmektir.
Melez karakterler oyunun başlangıcında yeni başlayanlara önerilmeyen
karakterlerdi. Fakat, oyun sistematiğinin daha iyi öğrenilmesi ile iyi
geliştirilmiş bir melez karakterin de gayet güçlü olacağının farkına
varılmıştır.
Elementler
Elementler 4'e ayrılırlar bunlar;Ateş,Su,Toprak ve Hava'dır.Güç sınıfı
size kendinizi iyileştirme ve edilgen(passive) özellikleri vardır.Ateş
sınıfının sağlam bir hasar gücü vardır ve hedefleri ayrıca
yakarlar(belli bir zaman dilimi içerisinde belli derecede kademeli
olarak).Buz nispeten az hasar gücü verir fakat hedefleri dondurma
özellikleri vardır(hedefin saldırı hızını ve fiziksel hızını düşürür)ve
hatta onları tamamen buz kütlesine çevirerek sabitleyebilirler.Yıldırım
elementi ise yüksek bir hasar gücü vardır ve bunun yanında hedefin
savunma yüzdesini düşürürler ki bu da hedefin daha fazla hasar almasına
neden olur.Sürekli saldırı amacı gütmeyen öğretiler saldırı amacı güden
öğretilere benzer özelliklere sahiptirler.Buz öğretileri düşmanı
yavaşlatırken ateş öğretileri hasarı çoğaltır ve düşmanı yakar,yıldırım
öğretisi ise hareket hızını çoğaltır ve hasımın savunma yüzdesini
düşürür.Meziyetler nispeten birebir karşılaşma için
dengelenmiştir,fakat belirli meziyetler belirli silahlarla daha iyi
sonuçlar verir ve bu seçimler tamamen kullanıcıya
kalmıştır.Elementlerin her türlü birleşimi ve karışık kullanımı
mümkündür ve bu konuda herhangi bir kısıtlama yoktur DD
Birebir Karşılaşma
İpekyolunda birebir karşılaşmalar mümkündür(pvp).Karakter seviyeniz 10
olduktan itibaren NPC'lerden alacağınız farklı tür pelerinlerle şehrin
dışında farklı renkten pelerin giyen biriyle
karşılaşabilirsiniz.Pelerin karşılaşmalarında oyuncu deneyim puanı
kazanmaz veya kaybetmez.Seviye 20'den sonra(ki karşıdaki oyuncunun da
20'den yüksek olması koşulu ile)hiçbir iş üstlenmeyen veya pelerin
giymemiş bir oyuncuyu öldürmek sizi katil yapar.Katil olduğunuzda
isminiz kırmızı yazar,bu sizin öteki oyuncular tarafından
öldürülebilmenize olanak tanır.Eğer bir oyuncu katil durumundayken
ölürse deneyim puanı,para veya nesne kaybedebilir.Farklı işlerdeki
karakterler(ticaretci,avcı,hırsız) birbirlerine saldırabilir ve bu
sayede iş deneyimi,nesne veya para kazanmayı amaçlarlar.